Rusztikus lenmagos kenyér

Rusztikus lenmagos kenyér

2016. március 12., szombat

S hol Vagyok Én ebben az Egészben?.....




 
Szent András havában megfogalmazódott a gondolat, elvetettem hát, Boldogasszony havában papírokon, cetliken álló vázlatommal elmentem egy nyomdába, Böjtelő havában kiböjtölten kézbe kaptam s most a Kikelet havában megmutathattam, hogy a magból mi csírázott ki.
S az, hogy ennek mi lesz a gyümölcse még nem tudom. Izgalmas időszak ez az életemben.

Az elmúlt majd fél év alatt völgyeket és hullámokat éltem meg, s mindig a fennsíkra vágytam, ahol kellően fúj a szél - lefújva rólam minden engem hátráltató erőt, ahol mindig közelebb érzem a napsugarait, hogy mikor felkelek tisztítson, délben tüzeljen, este pedig csendesítsen.
S az eső, sokszor azt éreztem az elmúlt időszakban, hogy tiszít, átmos, energizál - előre Visz, mint a Víz, mely csak úgy hömpölyögve folyik, magával viszi az Ízt s felfeküdve a hullámokra áramolok vele, engedem, hogy ringasson.

"Ringok, ringok a vízben,
mint kiszomjazott vándor a sivatagban.
- Mi a baj testvér, elvesztetted Önmagad?
- Nem, de kipróbálnám, lehet meg is tettem, nem érzek semmit,
semmit...."


Nyitottá váltam erre a világra, nyitottá váltam újra a Férfira, nyitottá váltam az Emberek felé, - tisztán, csak látni a másikban Azt Aki - Annyit amennyit nekem Ad s ezért hálát adni.

Ez az időszak a találkozások ideje, melyek mindent megváltoztatnak bennem pillanatokról - pillanatokra. Minden változik ez állandó s már nem ragaszkodom, mint egy erős Szil fa, hanem engedem, hogy az ágaim táncoljanak, s törzsem, ha orkán is pusztítana, nem törik, mert már nem ragaszkodOmmmm.

Felemeltem a fejem, s már nem érzem tehernek, mindazt amin keresztül mentem, hanem segítette, hogy Utamat a legnagyobb nyugalommal én választhassam s igen már felismerem a kereszteződéseket, s ha néha balra is megyek, nem a jobb irányba, majd visszatérek rá, de lehet egy kanyarban már csatlakozom is s haladok tovább.

Haladásomat segítik a velem, mellettem, vagy épp eltávolodó Emberek, s ez a támogatás nekem nagyon Jó, mert megértést kapok általa.
A megértés Jó, mert tele van együttérzéssel, közös pillanatokkal, türelmes közeledéssel, gondoskodó figyelemmel. Ezek a párosítások páratlanok.

Az esemény napján már majd egy hete talpon voltam, alig fogyasztottam ételt, kiböjtöltem az időt, hogy találkozzak veletek s míg én ételeimmel ajándékoztalak meg Titeket, Ti engem a Szeretettel, mely azóta is tart.

Köszönöm a visszajelzéseket, a kedves leveleket, azt, hogy van aki azóta már járt a fűszeresnél, aki már kimásolta a répagolyó receptet, aki már a receptkönyvből készített ételt.
S azoknak akik a háttérben is ugyanabban a figyelemben részesítenek, mint ezelőtt. Nagyon finom érzés ez nekem, csendes s nyugalomra int, miközben már én megint a következő megvalósuló dolgokon lebegek.

Szokatlan most a Csend, de Rend van Mindenben.

Köszönöm, hogy Új Holdban velem utaztatok az
             Ízek - Színek - Illatok Világában.






Az alkotói folyamat folytatódik tovább, nem fordítok nektek hátat, csak egy kép erejéig, hogy újra szembe találkozhassunk egymással.

                                                  Áldás! Béke!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése